Ukratko

O nama

Kako izgleda NAJEFIKASNIJI HUMANITARNI MEHANIZAM i kako je sve počelo ?

Taj mehanizam se zove “Humanitarna kafa” i tog dana svi kafići koji su u našoj mreži doniraju kompletan iznos od popijenih kafa u humanitarne svrhe (za decu obolelu od raka – NURDOR, kao i za nezbriutu decu).

“Da, već smo čuli, kafa za SMS, bla bla…”

Ne, ovo je sasvim drugačiji koncept. Ne kažemo da kafa za SMS nije ok, ali naš mehanizam pruža uvid u svaki detalj akcije i ponosimo se transparentnošću koju ovaj mehanizam poseduje, jer smatramo da je ona od presudnog značaja zbog poverenja koje su razne humanitarne fondacije u prošlosti prokockale. Kasnije ću detaljno opisati svaki korak izvođenja “Humanitarne kafe” da biste bili u potpunosti informisani kako sve funkcioniše i kako možete da se priključite. A sada ću vam ukratko ispričati kako je sve počelo i zašto se zalažemo da “Humanitarna kafa” zaživi na nivou cele Srbije, a kasnije i šire.

Priča počinje u malome Vršcu. Zvanično smo osnovali udruženje “Dobro delo” 2014-te sa ciljem da podižemo svest o činjenju dobrih dela kroz razne projekte i akcije koje ćemo organizovati. Radili smo razne humanitarne žurke, prikupljanje slatkiša za nezbrinutu decu, i jednom prilikom sedeo sam sa vlasnikom kafića Velo u njegovom lokalu. Pričali smo o tome koju bi akciju mogli da napravimo i Nenad je rekao da bi želeo da određenog dana, koji budemo izabrali, donira kompletan iznos od popijenih kafa u humanitarne svrhe. Tako je i bilo. Akcija je prošla fantastično, a iznos smo uplatili Domu za nezbrinutu decu “Vera Radivojević” iz Bele crkve.

To me je podstaklo da okupim više kafića i da istog dana u svim kafićima bude “Humanitarna kafa”. Prva “Humanitarna kafa” na nivou grada Vršca održala se 15. februara 2018, na svetski dan dece obolele od raka. Od 40 gradova u kojima su se javno prikupljala sredstva, Vršac, grad od 35.000 stanovnika, bio je drugi sa prikupljenih 133.500, odmah posle Beograda koji je tada prikupio 180.000. Volim da kažem kako nam je Beograd tada “pobegao” za nepunih 50.000, ali 8. juna 2018. nije imalo gde da se beži. 🙂 Tada je maleni Vršac prikupio 201.760 dinara sa samo 14 lokala u kojima se organizovala “Humanitarna kafa”. Ali trik više nije bio samo u kafićima. Priključila su nam se pravna lica iz drugih oblasti (kiosci za brzu hranu, prodavnice auto delova, stovarišta građevinskog materijala) sa željom da doniraju po 10-20 hiljada, ko koliko može, i tako povećaju doprinos ove akcije. Čak nam se priključio i gradski parking servis “2. Oktobar” i donirali su sve parking karte tog dana, što možete videti na sledećoj fotografiji. I zato je ovo najefikasniji mehanizam, jer KAFA, čiji je simbol UŽITAK, PRIJATELJSTVO, DRUŽENJE, je samo pokretač cele ove priče i povod da se cela zajednica uključi u probleme koji bi morali svi zajedno da počnemo da rešavamo.

Pomislili smo – ako je Vršac uspeo da za jedan dan sa 14 kafića obori rekord, šta li će biti kada napravimo mrežu od 100 pa čak i 1000 kafića, koliko će to poboljšati uslove života deci iz ugroženih grupa, i najvažnije od svega, koliko mi možemo ŽIVOTA DA SPASIMO???

I na to imamo odgovore.

SLEDI NAJTUŽNIJA STATISTIKA

Svakog dana 1 dete u Srbiji oboli od raka, ali 4 od 5 dece se izleči ako se na vreme otkrije rak i ako se obezbede odgovarajući uslovi za lečenje (što znači da je stopa izlečenja kod dece čak 80%).

Tu mi uskačemo i zato ovo za nas odavno nije HUMANITARNI RAD nego HUMANITARNI RAT. To je pre svega RAT sa nedostatkom vremena, RAT sa nedostatkom uslova, i da vam ne pričam čega sve još.

Sa ponosom mogu da vam saopštim da iza ovog projekta stoji i kompanija Alma Quattro, koja je prepoznala potencijal ovog mehanizma i postala generalni sponzor projekta, i koja nam je, pored sve podrške, obezbedila i 40 STRATEŠKIH POZICIJA u Novom Sadu, kako bi nam pomogla u ovom RATU, i ovim putem želim da im se zahvalim na svemu.

Dakle, mi taj rat vodimo na gore naveden način, a sada ću vam detaljno objasniti TEHNIČKE KARAKTERISTIKE.

KAKO FUNKCIONIŠE MEHANIZAM?

Lokal koji se priključi projektu “Šta ima?” potpisuje sa nama Ugovor o poslovnoj saradnji. Model smo definisali tako da “Humanitarnu kafu” organizujemo jednom u 3 meseca (da kažemo jednom u 100 dana) kako bi se lokali tako odrekli svega 1% prihoda od popijenih kafa na godišnjem nivou. Kada se priključe projektu, dobijaju kompletan web sajt na našem sajtu (možete videti kako izgledaju lokali koji su se priključili u Vršcu). Uključujemo sva pravna lica koja su voljna da tog dana doniraju sredstva (frizerski saloni, taretane…).

Mi radimo kompletan marketing događaja, od lepljenja plakata, kreiranja Facebook eventa, pa do gostovanja na radiju i televiziji gde najavljujemo događaj.

Kada se akcija završi, svi dobijaju Ugovor o donaciji u kojem je jasno definisano gde doniraju sredstva. Sve uplate se vrše preko računa i svaka transakcija je TRANSPARENTNA. Tako se već u roku od par dana zna tačno kolika je suma novca od kog pravnog lica usmerena sa kojom svrhom.

KAKO MOŽETE DA SE PRIKLJUČITE I DOPRINESETE OVOJ PRIČI?

Dovoljno je da svako od vas, ko poznaje vlasnika nekog kafića, restorana, frizerskog salona, samo prenese ovu priču, a ako je ta osoba zainteresovana da nam se pridruži u RATU, može nas kontaktirati putem kontakt forme na ovom sajtu. I vi nas možete kontaktirati za svako pitanje, a nadamo se da ćete dana kada organizujemo “Humanitarnu kafu” doći sa svojim prijateljima u neki od lokala koji nam se do tada bude priključio.

Plan je da prvu humanitarnu kafu na nivou Novog Sada organizujemo krajem novembra kako bi ona bila uvod za glavnu koju organizujemo 15og februara, na svetski dan dece obolele od raka.

U nastavku imate linkove na kojima se možete dodatno informisati o celoj ovoj priči, a ja lično verujem da je ovo mehanizam koji će nam pomoći da napokon počnemo da pobeđujemo u ovom RATU koji godinama i decenijama u nazad gubimo.

Hvala što ste imali strpljenja i pročitali ovaj tekst.

 

S poštovanjem,

Stefan Nikolić

Predsednik udruženja “Dobro delo”

Alma Quattro i “Šta ima?” vas izazivaju da učinite dobro delo

Intervju za CafeBar magazin

Projekat možete podržati i preko platforme PATREON

Become a Patron!

ZA PRAVNA LICA

„Šta ima?“ je jedinstven marketinški projekat koji objedinjuje i implementira više marketinških strategija u jednu celinu radi povećanja efikasnosti reklamiranja i prikupljanja sredstava za decu iz ugroženih grupa.

Preko „Šta ima?“ na najbolji i najinovativnij način povezujemo naše klijente sa njihovim krajnjim korisnicima. Želimo da komunikacija između naših klijenata i njihovih krajnjih korisnika bude dovedena do savršenstva kako bi i jedni i drugi bili prezadovoljni. Smatramo da povećanje kvaliteta i transparentnosti usluga naših klijenata dovodi do povećanja obima posla, a samim tim i zarade i zato se trudimo da budemo ta karika koja će spajati Vaš biznis sa ogromnim tržišnim potencijalom.

Postajete deo HUMANITARNE MREŽE lokala

Vaš lokal postaje domaćin “Humanitarne kafe” koju organizujemo zarad prikupljanja sredstava za decu obolelu od raka i za nezbrinutu decu.
Time Vaš lokal postaje mesto koje se bavi i humanitarnim radom i tako promovišete Vaš posao na najlepši mogući način.

Želimo da komunikacija izmedju naših klijenata i njihovih krajnjih korisnika bude dovedena do savršenstva kako bi i jedni i drugi bili prezadovoljni. Ukoliko želite da o ovom programu saznate više, potrebno je da preuzmete detaljno objašnjenje koje smo za vas pripremili u ovom pdf dokumentu.